مصاحبه خواندنی و جالب با حامد علیزاده

نويسندگان
وبلاگ دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید و آدرس fcomidkhalifabad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 19842
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1

ساعت 21:45بود که حامد علیزاده به دفتر کانون هواداران باشگاه آمد. قرار مصاحبه ساعت22بود.

درخدمت حامد علیزاده هستیم، حامد جان سال نو مبارک.

 سلام عرض می کنم به شما،سال نو را به شما و تمامی عزیزان تبریک میگم.

کمی از خودت بگو؟

حامد علیزاده هستم متولد 1377/2/19، دانش آموز رشته برق مدرسه امام حسن مجتبی(ع) 

الان مشغول چه فعالیتی هستی؟

در کنار تیم تمرین می کنم چون احتمال داره تو مسابقات زیرگروه جوانان شرکت کنیم.

فوتبالو از کی شروع کردی؟

فوتبالو از بچگی در زمین های خاکی کوچمون شروع کردم.

به طور جدی که بخواهی فوتبالو پی گیری کنی چه زمانی بود؟

سال92 بود که به طور جدی به سمت فوتبال آمدم.

چه کسی استعداد فوتبالی تو را کشف کرد؟

آقای میثم ملک پور با توجه به اینکه استعداد یاب خوبی هستند ، منو به فوتبال معرفی کردند و امیدوارم تونسته باشم که بخشی از زحماتی که برای من کشیدند را جوادب داده باشم.

حامد جان در چه مسابقاتی شرکت کردید؟

ما در مسابقات زیرگروه نوجوانان استان در تابستان 93 شرکت کردیم و تونستیم نائب قهرمان بشیم و صعود کنیم به مسابقات لیگ یک گیلان

کمی از اون مسابقات برای ما بگو؟

اون مسابقات سطحش خوب بود چون همه می خواستند به لیگ یک صعود کنند ، تیم ما هم خوب بود و تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و با زحمات کادر فنی و مدیریتی و بازیکنان تونستیم که موفق باشیم.

نکات جالبی که در این مسابقات بود را می تونی برای ما توضیح بدهی؟

بله، بعد از بازی هفته اول با چای کاران لنگرود بود که مسابقات یک ماه بخاطر ماه مبارک رمضان تعطیل شد و ما از این فرصت بهترین استفاده را بردیم. با هم عهد بستیم که این تیم را بالا بکشیم و باشگاه نیز برای ما مسابقات دوستانه زیادی ترتیب داد که ما در اکثر مسابقات شکست خوردیم ولی این شکست ها باعث شد که ما نقاط ضعفمونو پیدا کنیم و بعد از آن در مسابقات رسمی تونستیم به موفقیت برسیم.

بهترین و تلخ ترین خاطرات فوتبالیتو میتونی بگی؟

بله، تلخ ترین خاطره باخت به تیم سپیدر رود بود که خوشبختانه بچه ها تو مسابقات لیگ یک تونستند انتقام اون شکست را بگیرند، بهترین خاطره ام بازی با نیک رشت بود که تونستم گل سه امتیازی تیم را بزنم.

دوست داری تو فوتبال به کجا برسی؟

ما همه دوست داریم به بهترین نقطه ای که تو فوتبال هست برسیم.

آرزوی فوتبالیت چیه؟

آرزوی فوتبالیم اینکه بتونم تو یه تیم خوب و پرطرفدار مثل ملوان انزلی و یا استقلال بازی کنم.

کمی در مورد خودت بگو به نظرت چه جور آدمی هستی؟

حمل بر خودستایی نباشه من سعی می کنم در فوتبال اخلاق را رعایت کنم البته گاهی اوقات نیز از کوره در میرم.

آیا فوتبال تو زندگی و تحصیل بهت کمک کرده یا اینکه جلوی پیشرفتتو گرفته؟

فوتبال باعث شد که من به خیلی از چیز ها برسم و با افرادمختلفی آشنا بشم و با یک شخصی آشنا شدم که خیلی به من راهنمایی و کمک کرد و من خیلی بهش علاقه دارم و دوستش دارم.

کیه؟

نمیتونم اسمشو ببرم

چرا؟

چون اگر بگم ریا میشه در ضمن خودش هم راضی نیست.

درمورد تحصیلت صحبت نکردی؟

سال پیش زیاد خوب نبودم ولی امسال خدا را شکر از لحاظ تحصیلی پیشرفت داشتم و خوب بودم و تو این زمینه فوتبال به من انرژی میده.

آیا پدر و مادرت با فوتبال اومدنت مشکلی ندارن؟

پدرم که هیچ مشکلی نداره فقط مادرم کمی گیر میده

چیکار میکنی که رضایت مادرتو بدست بیاری؟

من سعی می کنم که هم از لحاظ تحصیلی و هم از لحاظ فوتبالی خودمو بهش ثابت کنم.

میتونی یکی دو تا از دوستان فوتبالیتو برای ما بگی؟

من با همشون صمیمی هستم و اگر بخواهم اسم ببرم میگم همشون

سوال و جواب کوتاه

بازی با نیک رشت؟ یه روز خوب

سردار جنگل؟ غم و شادی

فوتبال؟ همه زندگی

تیم امید؟ سرشار از تعصب

خلیف آباد؟ استعداد فوتبال

میثم ملک پور؟ مربی خاص

سرپرست(علیرضا سروری)؟ هنرمند

حرف آخر

اول از شما تشکر می کنم که منو تحمل کردید ، از پدر و مادرم که منو حمایت کردند، تشکر می کنم، از آقای میثم ملک پور و سایر افراد و کادرفنی تیم  و یه نفر که از هر لحاظ به من کمک کردتشکر می کنم.


نظرات شما عزیزان:

حسام
ساعت22:48---23 فروردين 1394
سلام
مصاحبه قشنگی بود، ممنون
بنظرمنم آقا حامد از خوبای تیمه، امیدوارم به حقش تو فوتبال برسه
و در ضمن آقای سعادتی هم خیلی زحمت میکشه؛ قدرشو بدونین


امیر
ساعت22:39---23 فروردين 1394
.سلام
من از تماشاگرای بازیتون با تیم "استقلال رشت " بودم، گلت خییییییلی قشنگ بود، مرسی حامد جان


محمد هادی سیفی
ساعت21:16---21 فروردين 1394
سلام اقا حامد از خوبان و با اخلاق های تیم امید و من براشون ارزوی موفقیت می کنم و امیداوارم یه روزی تو قوی سپید انزلی بازی کنه.
اون کسی را هم که کمکت کردم هم من میگم بذار تا ریا بشه اقای اسماعیل سعادتی نیا هست که عزیز همه ماست و از خودش برای همه امیدی ها گذشت و دارد در این راه جهاد میکند و من به حضور این عزیزان در کنارم افتخار می کنم...
........وکفی بالله وکیلا و شهیدا.......
پاسخ:سلام عرض میکنم به محمد هادی سیفی دوست عزیزم ، بنده اگر قدمی در این راه برداشتم و موفقیتی حاصل شده با لطف و عنایت پروردگار و کمک دوستانی همچون شما بوده است.


یه هوادار
ساعت0:20---16 فروردين 1394
سلاااااااام
بنظر منم حامد یه استعداد درخشان تو فوتباله، از ته دل آرزو دارم موفق شه


میثم
ساعت23:27---14 فروردين 1394
مرسی حامد جان از مصاحبت لذت بردم ، ضربات ایسگاهیت همیشه تو ذهنم میمونه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 11 فروردين 1394برچسب:, ] [ 10:51 ] [ mes.sanania ]

درباره وبلاگ

Football is like life - it requires perseverance, self-denial, hard work, sacrifice, dedication and respect for authority. Vince Lombardi
  • کد نمایش افراد آنلاین